Verzenden
Onze zendingen gaan op 3 manieren naar de klant:
1. PostNL
Kleding en (woon)accessoires worden door ons afgegeven bij een PostNL punt. Bestellingen die voor 16.30 uur geplaatst zijn, kunnen meestal dezelfde dag nog worden overgedragen aan PostNL. Je ontvangt ze dan normaliter de volgende dag. Bij bestellingen boven €75,00 zijn de verzendkosten gratis. Bij bestellingen kleiner dan €75,00 brengen wij €6,95 aan verzendkosten in rekening.
2. Eigen bezorging
Meubelen en andere items die buiten de afmetingen van PostNL vallen (100x50x50 cm) of boven het toegestane gewicht van PostNL (max 32 kg) brengen wij bij voorkeur zelf. Bezorging in Nederland en België is gratis. Bezorging op de Waddeneilanden is uiteraard ook mogelijk, al valt dat buiten de standaard service. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen en informeren naar de mogelijkheden.
Wij nemen van te voren met u contact op om een afleverafspraak in te plannen. Ook op de leverdag zelf bellen wij u om het precieze levertijdstip af te stemmen. Bezorging vindt plaats tot aan de toegangsdeur, op het terras of in de tuin. Onze bezorgers tillen niet naar binnen of naar verdiepingen.
3. Externe transporteur
In sommige gevallen kiezen wij er voor de zending aan te bieden aan een externe transporteur. Wij informeren u tijdig van welke transporteur en wanneer u de zending kunt verwachten.
Mocht u ondanks de gemaakte leverafspraak toch niet thuis zijn op het moment van levering, dan probeert de chauffeur nogmaals contact met u te zoeken. Lukt dit niet, dan proberen wij dat ook. Bij geen gehoor nemen we de zending weer mee retour. Bij een hernieuwde levering brengen wij €80 verzendkosten in rekening.
Ruilen & Retourneren
Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen. Wij bieden dan de mogelijkheid het artikel te ruilen of te retourneren. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Ruilen of retourneren kan helaas niet bij (tuin)meubelen die speciaal op uw specificatie gemaakt zijn (maatwerk), zoals bijv. geldt voor meubelkussens.
Ruilen of retourneren kan tot 14 dagen na aankoop. Meld uw retour bij voorkeur aan via uw account, zodat wij op de hoogte zijn dat uw zending retourkomt.
1. Retourneren via PostNL
Heeft u uw zending ontvangen via PostNL, dan kunt u ook weer retourneren via PostNL. U kunt daarvoor dezelfde verpakking gebruiken als waarin u het pakket ontvangen hebt. In uw pakket hebben wij al een PostNL retourlabel bijgesloten. U hoeft het pakket dan niet meer te frankeren en u weet zeker dat de adressering correct is. Een deel van de kosten van het retourlabel (€4,95) brengen we in mindering op het te crediteren bedrag. Zorgt u ervoor dat de artikelen compleet, in de originele verpakking, niet beschadigd en niet gebruikt zijn (in geval van kleding mag passen uiteraard wel). Tevens dient het artikel voorzien te zijn van originele kaartjes en labels. Zie ook de algemene voorwaarden. Na retournering wordt het aankoopbedrag binnen 10 dagen teruggestort op dezelfde rekening als waarop de betaling voldaan is via dezelfde betaalprovider (Mollie).
2. Retourneren in onze winkel
Het is ook mogelijk om uw aankopen te retourneren in onze winkel. Bij het retourneren in de winkel dient u de factuur die u bij de levering ontvangen hebt, mee te nemen. Wanneer u de artikelen retourneert in onze winkel, dient u de onbeschadigde en -in geval van kleding - ongedragen artikelen in originele verpakking (inclusief kaartjes en labels) mee te nemen. Na retournering wordt het aankoopbedrag binnen 10 dagen teruggestort op dezelfde rekening als waarop de betaling voldaan is via dezelfde betaalprovider (Mollie).
3. Retourneren van meubelen en andere grote artikelen
Grotere artikelen die bezorgd zijn door onze bezorgers of door een externe transporteur, dienen in de meeste gevallen op dezelfde manier weer afgehaald te worden. Neem contact met ons op wanneer u een groter artikel wilt retourneren. Wij plannen dan samen met u het afhaalmoment in. Na binnenkomst van de retourzending op onze locatie zullen wij deze controleren op gebreken. Is het geretourneerde product onbeschadigd en voorzien van de juiste verpakking, labels en/of prijskaartjes, dan crediteren wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen op de zelfde rekening als waarmee u ook de betaling verricht hebt via dezelfde betaalprovider.
4. Retourneren op eigen wijze
Je mag het pakket uiteraard ook op eigen wijze terugsturen. De retourkosten zijn in dat geval geheel voor eigen rekening. Vergeet niet om het retourformulier bij te voegen.
Ruilen
Indien u een artikel wilt ruilen, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Stuur het andere artikel retour met een vermelding van omruiling op het retourformulier. Voor het andere artikel worden dan geen retourkosten in rekening gebracht.
Verkeerd of beschadigd geleverd artikel
Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op 06-10790425. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.